go_to_brand

Go to Brand – promocja polskich firm na targach branżowych – stawia na polskie marki

Od stycznia 2017 będzie można składać wnioski w ramach poddziałania 3.3.3. Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand. Na sukces mogą liczyć przedsiębiorstwa eksportowe posiadające markę produktową, która ma szanse stać się marką globalną, rozpoznawalną na rynkach zagranicznych.

W ramach konkursu udzielane będzie wsparcie przedsiębiorcom uczestniczącym w branżowych programach promocji (targach) zarówno na terenie UE jak i poza nią.

Na dofinansowanie liczyć mogą przedsiębiorcy:

  • posiadający innowacyjny produkt/usługę,
  • prowadzący działalność eksportową,
  • prowadzący samodzielną działalność badawczo-rozwojową, lub które zakupią/wdrożą odpowiednie rozwiązania innowacyjne.

Środki przydzielane będą na:

  • projekty zakładające udział przedsiębiorcy w charakterze wystawcy,
  • projekty zakładające uczestnictwo przedsiębiorcy w indywidualnych lub grupowych wyjazdowych misjach gospodarczych,
  • projekty zakładające uczestnictwo przedsiębiorcy przyjazdowych misjach gospodarczych.

Procent dofinansowania, zależny od lokalizacji przedsiębiorstwa, wyniesie od 65% do 85%, przy łącznym budżecie 200 000 000 zł. Maksymalna wartość inwestycji – 1 mln zł.